Je hebt promomateriaal besteld via je evenementenaanvraag, maar je hebt flyers of kaartjes te kort. Bijvragen kan door een mail te sturen naar vrijetijdspunt@roeselare.be.
Vermeld zeker je:
Zonder tekstvak om zelf iets in te noteren |
|
Met tekstvak om zelf iets in te noteren |
|
Zonder tekstvak om zelf iets in te noteren |
|
Met tekstvak om zelf iets in te noteren |
|
Met voorziene tekst (datum en locatie zelf aan te vullen) |
|
Blanco achterkant |
Heb je een vraag over je aanvraag of een wijziging dat je wil doorgeven? Neem dan contact op via het vrijetijdspunt via vrijetijdspunt@roeselare.be of 051 26 24 00. Geef zeker je nummer van je evenementenaanvraag door.
Materialen kan je huren aan B-tarief via jouw evenementenaanvraag. De voorraad is eindig, dus op tijd je aanvraag indienen is de boodschap. Wil je graag een aanpassing in je materiaal? Stuur dan een mail naar het vrijetijdspunt via vrijetijdspunt@roeselare.be of 051 26 24 00.
Let op: pas na een bevestiging is je materiaal gereserveerd.
Aangezien de stad de organisatie van Dag van de Buren faciliteert en niet zelf organiseert, kunnen gebeurtenissen of ongevallen niet op een verzekering van de stad terechtkomen. Wat kan je preventief doen om gedekt te zijn?
Meer info over verzekeringen kan je terugvinden op de pagina ikorganiseer.be.
De buurtcheque kan niet gebruikt worden voor een project of activiteit dat door de Stad wordt ondersteund. Het is dus niet mogelijk om een cheque aan te vragen.
Na het indienen van jouw aanvraag in het evenementenloket, wordt je inname openbaar domein bekeken. Pas na de officiële goedkeuring krijg je hiervan je document toegestuurd.
Je vergunning en/of signalisatieplan zal je ten laatste in de week van 12/05/2025 ontvangen.
Dag van de Buren wordt steeds op een openbaar toegankelijke plaats gevierd: op straat, in een feestzaal of ontmoetingsruimte of op een pleintje in de buurt. Initiatieven die in huizen of besloten tuin plaatsvinden, creëren het gevoel van een besloten groep, terwijl net op een Dag van de Buren iedereen welkom is.
Dag van de Buren gaat alleen op vrijdag 23 mei 2025 door. Een buurtfeest op een andere datum inplannen kan zeker, maar dan kan je niet op ondersteuning rekenen van de stad: zoals het afzetten van de straat, huren van goedkoper materiaal, aanvragen van promomateriaal en kans maken op animatie.
Je kan Unisono aanvragen via je inschrijving in het evenementenloket. De Stad brengt de Unisono-aanvraag daarna verder in orde. Je hoeft zelf geen Unisono aan te vragen, de Stad neemt de kosten op zich.
Je materiaal, verkeersborden en nadars worden geleverd in de week voor Dag van de Buren. Alles wordt per categorie bezorgd. Het kan dus zijn dat de verschillende soorten materialen op andere dagen in de week worden geleverd.
Plaats je alle materialen na de Dag van de Buren gebundeld terug naar de locatie waar ze werden geleverd? Dat maakt het voor onze stadsdiensten makkelijker om terug op te halen. Bedankt!
Bijlage | Grootte |
---|---|
![]() | 1.17 MB |
![]() | 1.18 MB |
![]() | 613.49 KB |
![]() | 349.56 KB |
Deze website maakt gebruik van cookies.